Moje zakupy na Aliexpress?

To nie będzie poradnik jak założyć konto czy składać zamówienia na Aliexpress. Nie będzie to też zestaw rad czego unikać i co warto kupić na tej chińskiej stronce. To będzie po prostu czyste chwalenie się, co zamówiłam na Aliexpress. A może coś komuś wpadnie w oko i też pokusi się o zakup?

Poduszkę pandę kupiłam dla Artura i mam zamiar wręczyć mu ją jako prezent na Mikołajki, dlatego nie wiem jeszcze jak zachowuje się w użyciu czy po praniu, ale ogólnie jakość, wykonanie i wygląd oceniam na bardzo dobry z plusem.

Poduszka panda KLIK



Gadżety poniżej to po prostu fanty, które kupiłam z myślą o kalendarzu adwentowym. Breloczek jest taki gumkowaty, bardzo fajnie wykonany. Szkoda, że z pośród kilku wzorów sprzedawca wysyła losowo zakupiony przedmiot. Liczyłam, że będę miała to szczęście i wylosuję coś fajniejszego, mikołaja na przykład. Notesik to porażka, niestety. Jak sami możecie zauważyć symbol Batmana jest zamieszczony na odwrót. Artur uwielbia pisać i rysować, więc na pewno będzie się cieszyć, jak to dziecko. Ale jestem ciekawa, czy zauważy ten defekt?

Świąteczny breloczek do klucza KLIK
Notesik - nie mam już na niego namiarów.



Nie będę się rozpisywać nad następnymi rzeczami bo są to zwykłe karteczki do zaznaczania. Wzorów i kolorów od zatrzęsienia, jest w czym wybierać.

Karteczki KLIK



W tym roku Wigilia odbędzie się u mnie i tak sobie wymyśliłam, że na każdym talerzyku położę taką foliową torebusię, a w niej upieczone przeze mnie i Artura pierniczki. Torebki są fajne, samozaklejające się. No i rzuciłam się też na naklejki od tego samego sprzedawcy. Wszystkie znajdowały się w tym pudełeczku, mocno się trzymają i maja dobry klej. Jednym słowem, poczciwe naklejki za grosze.

Foliowe torebki na ciasteczka KLIK
Świąteczne naklejki KLIK


O tym, że Artur lubi Lego nie muszę już nikomu mówić. Dlatego w kalendarzu adwentowym znajdzie ludziki Lego, ulubionych bohaterów. Nie wiem jeszcze jak ludziki będą się sprawować w zabawie i czy nadruk będzie się długo trzymał, ale ogólnie bardzo fajna i tania alternatywa dla ludzików Lego, które w oryginale (mówię tutaj o niżej pokazanych bohaterach) nie należą do najtańszych.

Ludziki Lego KLIK



Jeżeli myślicie, że te cudne laleczki szyte są w Polsce to niestety muszę Was zawieźć. Te sympatyczne przytulanki szyte są w Chinach i to właśnie stamtąd są sprowadzane do Polski. Dlatego też na Alixpress można kupić najprawdziwszą lalkę Metoo za naprawdę niewielkie pieniądze. Lalka jest cudowna, pięknie odszyta, mięciutka, aż chce się ją od razu przytulać. Mam zamiar kupić ją też sobie (już nawet mam ją w koszyku, sa sa sa sa), ale tą Angelę królika. No to co z tego, że mam ponad trzydzieści lat? :)

Lalka Metoo KLIK



Notesiki z przyklejanymi karteczkami w różnych rozmiarach. Jeden Artur znajdzie w kalendarzu adwentowym, a drugi leci do mojej siostrzenicy.

Notesiki z karteczkami KLIK



Kolejna pięknie odszyta, mięciutka przytulanka, z którą Artur już śpi. Jedynym zastrzeżeniem co do misia jest to, że miał mieć muszkę pod szyją, a niestety przyleciał do nas całkiem nagi.

 Przytulanka Miś KLIK




Najprawdziwsze taśmy dekoracyjne, mnóstwo wzorów i kolorów. Dobrze się trzymają i mam zamiar nakupić ich jeszcze dużo więcej :)

Taśmy washi tape KLIK



Silikonowe podkładki pod kubki. Niektóre podkładki mają to do siebie, że lubią przyklejać się do kubka i w momencie, kiedy podnosi się kubek do góry to podkładka spada (najczęściej na podłogę lub kolana). Te bardzo dobrze trzymają się stołu i ani drgną. Polecam.

Owocowe podkładki pod kubek KLIK



Słomki jak to słomki, piękne i papierowe. A foremek jeszcze nie testowałam więc nie mogę wyrazić żadnej opinii, chociaż ta foremka Batmana jest zrobiona z lepszego surowca i myślę, że posłuży nam dłużej.

Słomki w arbuzy KLIK
Foremki do ciastek KLIK
Foremka Batman KLIK





To jak na razie wszystkie rzeczy, które do mnie doszły. Ach, jeszcze zamówiłam bardzo fajny kosz na bieliznę, który stoi w łazience, ale równie dobrze można go postawić w pokoju dziecka i przechowywać w nim kocyki lub przytulanki (link KLIK)
Jest jeszcze kilka rzeczy, na które czekam i zapewne jeszcze nie raz coś zamówię, bo Aliexpress uzależnia, więc wyglądajcie kolejnych takich wpisów.

3 komentarze:

  1. Jestem oczarowana tymi karteczkami, uwielbiam takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te podkładki owocowe i ta Lalka też śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lalka to naprawdę super jakość, przytulaśna i cudowna. Jestem w niej zakochana :)

      Usuń